Ben aynı durumda olan var ki iki gündür midemin sismesi alt kısımda dahil birden şişti ve inmiyor hiç bir şekilde 4 lt su bile içtim bana mısın demedi nefesimi kesecek derecede bende tek mi öyle anlamadım.😩 progestan decavit kullanıyorum dün Feramat içtim ilaçlar da sisiriyor ama iki gündür aşırı başka problemden olabilir mi doktora gitsem mi bilemedim zırt pırt gitmekte istemiyorum. Artık nefes kesecek düzeyde riskli gebeligim anlam veremedim