Daisyy000 Eluskonunannesi Bahadır ismi çok karizmatik bence.Gözümde hep boylu poslu,yakışıklı bir erkek belirir
Ebrusisli Eluskonunannesi üzülerek diyorum ki etrafımdaki ne Bahadır nede selim ismindeki erkekler asla düzgün olmadığı için isimler bana hep kötü geliyor ☺️