momandmom11 Aminn hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah. 33+4 te lekelenme oldu tuzla devlete gittim acile. muayene etti aciklik hunilesme ve serviks kısalığı olduğu söylendi. Haftam kucuk olduğu için bebek yoğun bakım yok dedi ordan da yuzyil a geçtim daha önce de gidiyodum zaten oraya nst ye bağlandım sancılarım da çıktı. Benimki erken gelmek istedi ama serumla durdurdular cok şükür ciğer geliştirici falan yapıldı her ihtimale karşı. O gece eve geldim esyalarimi alip ertesi gün doğuma gittim ama nst de sancim çıkmadı bu defa ve tekrar eve gönderildim 10 gün kadar yatarak ve progestan kullanarak geçti. Şimdi 36+1 deyim çok şükür her hafta kontrole gidiyorum 😂😂 hayatımı anlattım cok uzun oldu kusura bakmayın.
Siz hangi hastaneye gidiyorsunuz bazı hastaneler bisey anlatmıyor ve ultrason vermiyo ama ezgi hanım öyle değildi