Bende 36 haftalık oldum aynı durum bende de var özellikle topuk kısımları daha çok ağrıyor bileklerimde de şişlik var şükür aşırı bir ödem olmadı bende günde bir kez ayakları yükseğe dikip dinlenmek gerekiyormuş fazla hareketten yada çok hareketsizlikten de olur tuz tüketiminden de ödem olur ☺️