zynepyldrm16 Kızlar 27-28- 29. Haftalarda çok hareketliydi ama 2 haftadır hareketleri çok azaldı . En son 26. Hafta kontrole gitmiştik her şey yolunda güzeldi . Hareketleri böyle azalması normal mi? Cuma günü kontrolüm var
Alparslanmom__ zynepyldrm16 büyüyorlar yerleri daralıyor ondan günde 10 defa hareket etse de yeterli diyordu doktorum herzaman aynı olacak diye bişey yok hareketleri dedi
zynepyldrm16 Alparslanmom__ 10 defa hareket ediyordur ya özellikle geceleri yattığım zaman da hareket ediyor . Son zamanlarda yoruldum acaba onla alakası olabilir mi
Alparslanmom__ zynepyldrm16 aynen olablir çok yormayın kendinizi bnde ev tasidgmz Zaman çok yormustum kendimi bebeğim hemen hemen hiç hareket etmemişti doktorum kendini fazla yorma demişti bna
zynepyldrm16 Alparslanmom__ haklısınız misafirim vardı son zamanlarda baya yoruldum . Bide o kadar hareketliydi ki daha küçük haftalarda şimdi hafta böyle ilerleyince hareketleri kesilince tedirgin oldum
Alparslanmom__ zynepyldrm16 insan ister istemez endişeleniyor bende aynı sızın gibiydim her doktora gttgmde soruyorum iyimi herşey yolunda mi diye Allah herkese sağlıklı hayrlı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏 yarın yine doktor komtrolum var soracagm