Bana 38 de 3.600 dedi 39+2 de doğurdum 3.100 gram doğdu ben inanmıyorum o ölçümlere. Bence moralini hiçç bozma doğan büyür der ya eskiler o misal. Yeter ki sağlıklı olsun doğunca büyüyecek zaten.. bol bol kuruyemiş yoğurt kefir muz tüket canım bebek daha da gelişir allahın izniyle. Benim kuzenim 2.200 kg doğdu hem de zamanında doğmasına rağmen hiçbir sıkıntısı da yok şimdi