Kıslarr çok az kaldı gün sayıyorum resmen minik kızıma kavuşmak için. Sezeryan spinal doğumum olucak son 13 gün kaldı güzel geçmesi için önerileriniz nelerdir .? Buarada bugün arkadşım doğum yapdı daha uyuşuktu mesajlaşıyorduk çok iyi geçti falan diyordu. Anestezinin etkisi geçince çok zor çokk ağrım var yazmış 😳 ağrı olucaktır illahaki ağrı kesiciler geçirmiyormu acaba