Nskan Daha sabah doktor kontrolüne gittim her şey yolunda dedi nst ye girdim sorun yok ama özellikle sol tarafımdan bastıkça sancı giriyor leğen kemiğim vajina falan nasıl tarif edeyim her yerim ağrıyor neden olabilir ne iyi gelir tavsiyeniz var mı
Hamdiyevural Nskan aon aylarda magnezyum eksikliginden dilayi oluyor benimde ayni haftalardayiz 2 gun once sol bacagima kramp girdi hala topal gini yuruyorum kasik ahrisi ayri zaten