Kur benim kızıma tek belirti uyku haliydi ama bu ay korunmayı bıraktık 2çcouk olsun kardeş olsun dedik ben adetten önce test yaptım 8 ve 7 gün vardı hamilelik belirtisinin en dibini yaşadım 2 . Hamileliğim olacak bu arada belirtilerim gaz artışı kabızlık hissi iştah artışı baş dönmesi baş ağrısı halsizlik yorgunluk mide bulantısı bel ağırıs kasık ağrıdı yaşadım normalde yaşamam adet öncesi ve erken başlamıştı artık dün gece çok korktum onun etkisiyle tutunamadı sanırım çok zıpladım korkudan 5 gün kala yani bugün sabah kanama lekelenmem gördüm şaşırdım birazda birde aklıma şey geliyor kızıma hamile kalmadan önceki ayda böyle olmuştu diğer ay bıraktım bi baktm kızıma hamile kaldım🥲 belkide 2.5 yıl oldu diye vucdum kendini hzırşıyor rahim kendini temizliyor ysnlışmı düşün yorum