BeyzaZehra Arkadaşlar 18 haftalık hamileyim. Dr. Gittim enfeksiyon falan hiçbir şey yok. Ama kasıklarımda ağrı oluyor. Hem bitkinim hem de ağrım oluyor. Çok eğilip kalkmaktan mı bilmiyorum. Sizin nasıl gidiyor. İki kızım var. Cinsiyetini daha göstermedi
Selothatun BeyzaZehra Magnezyum kullanıyor musunuz? Kan değerleriniz vitaminleriniz normal mi? Benimde 3.gebeliğim kramplarım kasılmalarım oluyor doktor magnezyum başladı
Ebrulib BeyzaZehra benim de 3. Gebeliğim ister istemez diğerlerine göre çok farklı sürekli Yorgunluk halsizlik uykusuzluk kasıklarımda ağrı artık doğurmak istiyorum tabi bide hava da etkiliyor Diğer geneliklerim hep kıştı şimdi yaz olunca nefes alamıyorum Resmen
turkan403 BeyzaZehra sağlıkla gelsin inşallah 🤲 bnde 3e gebeyim aynı kasik ağrısı ara ara oluyo oldum yerden kalkmak istemiyorum her gebelik farklı bence uzanın dinlenin fırsat buldukça
BeyzaZehra Selothatun bütün değerlerim normal çıktı. Zaten kan Demir haplarım var. Fitil verdi ağrım çok olursa diye sadece
BeyzaZehra Ebrulib aynen benimde aynı. Öbürki hamileliklerimde sadece kusmam olurdu. Bunda gece ağrıları kramplar var. Nasıl olacak bilmiyorum.
Selothatun BeyzaZehra Magnezyum aklınızda olsun o zaman diğer kontrole gittiğinizde söyleyin. Benimde ağrılarım olduğu için erken başladım kullanmaya.
Selothatun BeyzaZehra Magnezyum için değere bakmıyorlar. şikayetin üzerine yazıyor. Geçen hatta başka bir doktora gitmiştim reçeteme o da yazmış. Belli bir haftadan sonra kendileri başlıyor zaten. Faydasını gördüm bu arada.
BeyzaZehra turkan403 çocuklar ev yemek geri kalan zamanlarda hep dinleniyorum. Ağrı olunca beni baya bi etkiliyor