3 gündür gece gündüz baş ağrısı çekiyorum. Su ve yürüyüşüm eksik etmiyorum dr. Prilam ve parol kullanıyorum ama kusmalarım ve ağrılarım geçmiyor gece 3den beri kusuyorum. Acile gittiğim zaman bişey yok diyip gönderiyorlar gitmekte istemiyorum 🥹 baş ağrısıyla nasıl başaçıkabilirimmmm