tatlibebegim_ sağlık ocağında karşılaştığım birisi 2bin yada 3bin civarındamı neydi almışlar..
Rota virüsü devlet MALESEF karşılamıyor. Ama bebek yada çocuk bu virüse maruz kalırsa, çok ciddi sıkıntı oluyor. İshal, kusma vs.
Bu aşıyı olmayan 5 yaşındaki iki tanıdığım da çok ciddi süreçlerden geçti çocuklar. Büyük olmalarına rağmen; hastalık o kadar halsiz güçsüz bıraktı ki. Hiçbişey yiyemediler bile