Kızlar merhaba 37+3 deyim. Belirtilerimi yazmak istiyorum sizdede oluyor mu bunlar? Belirtilerden ne kadar süre sonra doğum olur merak ediyorum?
Karında sertleşme
Karnın top şekli alması
Vajınada baskı hissi
Tuvalete çıkma isteği
Hafif gelip giden ağrılar
Sürekli hareket etmesi