Pinar2220 Bende sizin gibi düşünüyorum ama evi 20 bin eden de 20 bin istiyor, evi 10 bin bile etmeyen de 20 bin istiyor. Evin bakılcak yüzü kalmamış, konumu kötü ama piyasada ki evler 20 25 bandında diye oda aynısını istiyor. Evler o kadar pahalıyken o niye ucuza vercekmiş gibi… Durum böyle olunca kimse bütçesine göre eve çıkamıyor. Orta halli durumu olan orta halli bir eve yüksek gelirli olan yüksek gelirli eve çıkmalı ama maalesef evler aynı statüde gibi aynı fiyatta. Bu sefer asgari ücretli asgari ücretinin tamamını versede orta halli bir evde oturamıyor. Sorun rekabet. Zam sınırı koyarken keşke mahallelere, evlerin konumlarına, yaşlarına bakarak koysalar ve sınıflandırsalar. Paramız nereye yetiyorsa oraya gitsek bizde.