Lovelovebaby Sema125 24 de az belli olmaya başladı 26 dayım biraz daha belli ama gören 4 5 aylık diyor 😅
Sema125 br2023 ben de 18. Haftadayim çok fazla belli olmuyor sizinki erken belli olanlardan sanırsam iç karın büyüklüğü ile alakalı
br2023 Sema125 Sanırım öyle 31+3 oldk 9 kilo almsm şimdiye kdr ama kiloyla alakası yok karnın taşıması zor birazcık 😂
Lovelovebaby Sema125 çok zorlamaz diye düşünüyorum evet bende ama tabiki daha 3 ay var bakalım neler olucak 🙄
Ayshe-h Gebeliğin 12 haftadan beri biraz belli şuan 13+6 dayım bariz belli her gören hamilemisin diyor artık
Gzm34 Eslam benimde çok erken çıktı karnım. 12. Haftadayken bile belli olmaya başlamıştı şimdi 27. Haftaya gireceğim ama 30da gibiyim karnım bayağı öne doğru büyüdü erkek bebek bekliyorum. Aynı şekilde çatlak oldu bayağı:/
br2023 Sema125 Yok cnm ya o zor değil azck paytak paytak yürüyoruz o kdr o da geçici zaten tek zorluk uzanmak sırt üstü uzaninca nefes almakta zorlanıyorum ben ekstra hasta da olmuşum o yüzden de daha zor geçiyor benmki
edagll Gzm34 çatlak için ne kullanıyorsunuz Benimde 3 ay dolacak çatlak yok tabi ama karnım baya büyük 5 6 ayliks gibi resmen İleride çatlak olucak eminim shshsjsjs Sorayım dedim bı şeyler kullanıyor musunuz öneriniz var mı 😃