Meryems1 ben adetten önce test yaptım 8 ve 7 gün vardı hamilelik belirtisinin en dibini yaşadım 2 . Hamileliğim olacak bu arada belirtilerim gaz artışı kabızlık hissi iştah artışı baş dönmesi baş ağrısı halsizlik yorgunluk mide bulantısı ve ara ara istifra ettim hepsini yaşadım dedim vardır yani adetteb önce asla böyle şeyler yaşamamm dün gece hamam böceği gördüm gece gece üstüme tü aşırı korktum zıpladım bugün sabah bi gördüm ki lekelenmem var ve 5 gün vardı daha bat 13 tü artık uzun sürermi devamı gelir mi bilmiyorum hala bulantı var ağrımda var hayırlısı olsun ☺