Mutlukoala Kızlar 31. Haftada özellikle de sağ ayağımda aşırı derece ödem var. Ayağımın içi su dolu gibi yürürken de hissediyorum ayakkabılarım olmuyor. Normal mi bu kadar ödem doğuma kadar böyle nasıl idare edeceğim?
Havvanur42 Mutlukoala tuzlu yememeye çalış canım bol bol su iç, Yürüyüş yap Bende 30 haftalık ayaklarım şiş aynı :)) doğumdan sonra geçiyor