GunayK Bizde son 39 gösteriyor uygulama ama,ikiz gebelik ve sezeryan olacağımız için,15,20günümüz var.Heyecan dorukta .Sağ salim alalim bebeklerimizi kucağımıza inshallah 🙏🏻❤️❤️
_almirasmom Hey_makaron kız vallaha bedenım rahatlasın dıe dogurmak ıstıyorum yoksa ıkı bebeyle cok zor olucak ama uzerımde yük var gıbı😒