Cyla2014 Feslegen bizim başımıza gelmişti ertesi gün farklı doktora gitmiştin geri çözülmüştü şükür eline alıp oynuyorlarmış bir ayağına dolayıp bir boynuna eline
Feslegen Teşekkür ederim inşallah benimkide oynayıp çıkarır boynundan 34.haftadayız.iki kere dolanmış dua edin ne olur çok endişeliyim. Dr amniyon sıvısı yeterli olunca korkmana gerek yok dedi ama annelik işte
Milas9 Feslegen merhaba Doğum yaptınız mı acaba? Kordon açıldı mı ? Bizimki de 2 kez dolamış 37 haftalığız😞