Ben 10 lu hastane çıkışı, 10 bez, bir Müslim kumaş, 4 tane ağız mendili, biberon, tekli mama, 4 kendim için hamile bezi, lohusa takım, terlik, emzirme sütyeni 2 tane, ıslak havlu koydum. Aşırı bir şey yıkmaya gerek yok bence. Hastane çıkışında 1 takım ve tulum bulunuyor zaten. Battaniye vs. Zaten en fazla 2 gün kalacağımızdan çok fazla doldurmaya gerek yok diyor düşünüyorum.