asudesezer ikinci bebeğimi 19 haftalık suni sancıyla doğurdum kalbi durduğu için. İlk kızım sezaryen. şimdi yine normal düşünüyorum. Yapan tanıdıklarım da var. Ssvd grubu var Facebook'ta. Yapan binlerce kişinin doğum hikayesi var, yaptıran doktorların listesi de var. Bolca bilgi bulabilirsiniz