demirgizem Cuma günü değerim 496ydı kese görünmeyecek kadar küçüktü, yarın kontrolüm var. Sizce görünür mü kese?? Değerim ne kadar yükselmiştir bilenler aydınlatabilir mii
beysenyil demirgizem bugün benim beta 4280 çıktı, 5000 altı kese görünmesi çok zor bir ihtimal dedi doktor
Melis_kykk demirgizem çok arttığını sanmıyorum 1 hafta bekleseydiniz kese bence o zaman gözükürken vajinal yolla baktirmaniza gerek yok bence
demirgizem Melis_kykk doktorum salı günü kontrole gel dedi canım, hayır ben bekleyeyim mi deseydim😂 günlük 2 katına çıkan bir değerdir kan değeri . Bu değerle net bir şekilde hamilesin dedi
Melis_kykk demirgizem benim değerimi 385 çıktı 4 gün sonra tekrar gittim kese gözükmedi 😂 o zaman umarım sende gözükür hemen değer artıyor ama 1400 ustundeyken karından bile gözükmüyor vajinal yolla belki 😂
Gizem1992 demirgizem benm perşembe günü 382 di beta şuan kaç bilmiyorm ama bugün 5+6 olduk kese 7mm göründü belli belirsiz yani öyle dedi
demirgizem Son adet tarihime göre 5+2. Ama kese 4.5 mm olduğu için 4+2 dedi doktorum. 1 hafta geç döllenme olmuş. Vajinalde görüldü