TubaY- Ben 1 ay önce nomal dogum yaptim , iyikide yapmisim. Sanciyi cektikten sonra , dogru ikinmayla 2 ikinmada dogdu bebegim. Dogdugu an bir yanma hissettim. O an agrilar kesiliyor hemen. Ve kendin bebege bakabiliyosun. Tabi birkac gün toparlanma süresi var ama senin ve bebegin icin en sagliklisi bu.😊 Akisina birak, fazla düsünme. Sag saglim alirsin kucagina insallah