Ezomommy dün öğleden sonra hareketi azaldı ishal, kusma olunca acile geldik nst de sancı çıktı serum taktılar yine sancı çıktı 2.serum bitti ben sancı çekmeye başladım nst de çıktı doktor yatış verdi odaya geldim nst bağlandı sancıdan kıvrandım acil ameliyata aldılar herşey çok güzel gitti son zaman ameliyatta titredim üşüyorum dıe bekleme odasında aynı odaya geldim sonra kızım geldi bütün acılarım gitti sanki Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah