bilgeeS Tansiyonum düşüyor fena oluyor içim daha öncede oluyordu şimdi daha çok sanki nefes alamıyorum
Zeynepdefne23 29 haftada basima geldi ilk defa. Acile gttim agri kesici serum verildi. Cunku bas agrisi yapti bende. Serumdan snra tansiyonum 12/8e dondü.
bilgeeS Zeynepdefne23 benim 8 4 e düşüyor geçen fenalaşıp baygınlık geçirdim hastanede sırt üstü durunca yatınca oluyor sanki hep