kullan99 bende ilk gebeliğimde ilk testimde bu şekil çıkmıştı biz görüyorduk resimde kimse görmüyordu gerçekte de görmüyorlardi biz görüyorduk şimdi seninki de yok gibi ama sen var diyorsan vardır belki birkaç gün sonra tekrar yap insalah rabbim gönlüne göre versin