cananalacam Kızlar devlete gidiyorum doktorum bir daha ne zaman geleceğim hakkında bi bilgi vermedi bende unuttum söylemeyi şu an 31 haftalığım nst’ye ne zaman girildiği hakkında bi bilgim yok şimdiden teşekkür ederim 🌸
[silindi] cananalacam ben 33+3te girmiştim, internette de 32.hafta ve sonrasında diye okumuştum. Benim doktorum 33te istedi ilk
Zeyyno_ cananalacam Bende devlet takipliyim 31+6haftalikken gitim en son 2hafta sonra tekrar gel dedi o zaman nstye koyar büyük ihtimalle 2.gebeligim bu arada ilk kızımda 32.haftada girmiştim nstye
_merve11 Ben memelekette 30. Haftada girdim 31 de olabilir yaşadığım yerde de 34. Haftada yazıyordu doktorun kapısında
mehtapacar Ben özel hastaneye gidiyorum. 36.haftamda, yani bir hafta sonra başlatacak. Hastaneye, doktora ve gebeliğin durumuna göre değişebilir bir durum bence.