Hases Hanımlar merhabalar tüp bebek gebeliğin kaçıncı haftada normal hayatınıza döndünüz ev işleri nasıl yaptınız neler yaptınız, Ev süpürebildiniz mi nasıl gitti nasıl gidiyor neler yaptınız
342134 Hases ben ilk 5 ay asla bir iş yapmadım kız kardeşim yanımda kalıyordu her işimi o görüyordu Allah razı olsun iğnelerimi vs o yapıyordu bana beş aydan sonra dr sordum normal hayatına devam et dedi ama temizlik süpürge vs yapma dedi bir şeylere uzanma dedi ondan sonra ağır kaldırma dedi şuan 8. Ayımdayım sadece kahvaltımı hazırlıyorum yemeğimi vs yapıyorum bulaşık tezgahta yıkayabiliyorum çok şükür bir süpürge makinesini yapamıyorum ağır işler vs yapmıyorum Allah yardımcınız yardımcımız olsun sağ Salim kucağımıza alalım inşallah 💝🤲🏻
Leylatkk Hases ben 8 haftalık olana kadar hiç iş yapmadım görümcem bende kalıyordu işimi yapıyordu sağolsun 8 haftalıkken kontrole gittim doktoruma sordum normal hayatıma devam edebilir miyim diye evet devam edebilirsin dedi. O zamandan beri yemeğimi vesaire yapıyorum ama temizliği haftada bir kayınvalidem yada görümcem gelip yapıyor. Bi sıkıntı yoksa yapabilirsin bence canım
Mravza Hases ilk kızım da ıkı gün sonra normal hayatıma döndüm ılkınde tutu ve 9 ay boyunca her işimi kendim hal ettim camlarıma kadar çıktım normal doğum yaptım Şimdiki gebelik ikiz olduğu için biraz da riskli az da olsa dikkat ediyorum ama kızım var bide yanı bunda da normal hayatıma döndüm desem yeridir
babygst Hases tutunduğu haberi aldık normal hayata devam ettim 1 ay kendimi kastım Ama bu 2. Hamilelik bilmeden evi kaldırdm indirdim kasıklarım çok ağrıdı meğer bebek varmış tutunmuş yine de ☺️ yani fark etmezmiş benm için kasmaya çokk
Elifnursydn Bana en baştan beri doktorum tüp bebeğin normal gebelikten hiç bir farkı yok artık sadece hamilesin önüne getireceğn bir sıfatın yok demişti ve ilk baştan beri normal hayatıma devam ediyorum siz de öyle düşünün çünkü gerçekten hiç bir farkımmolmadı diğer gebelerden çok şükür 🙏
cansugunes0210 Bende tüp bebekle yeni hamileyim transfer sonrası olsun şimdi olsun herhangi Bi kısıtlama yapmadılar bana sadece dikkat ediyorum mesela dinlene dinlene iş yapıyorum egilmiyorum ayakta durmuyorum onun dışında annem saolsun geldi yemeklerimi falan yaptı evin işi o halletti ama sürekli de yatmadım yani
Hases 342134 bende ilk iki ay hiç bişey yapmadım, ama artık yavaş yavaş yapıom ama yapıncada sonra pişman oluyom
342134 Hases ilk aylar tehlikeli ya bence o kadar emek veriyoruz insan korkuyor dikkat edin kendinize ben azıcık bir şey yapsam bile kasıklarım ağrıyor korkuyorum
Hases 342134 öyle zaten mecbur camaşır atıyom makıneye yavaş yavaş seriyom eşim evdeyken o yardım edersi ama gunduz ben yapardım bazen dinlene dinlene yapıom ama ne bilim yanlışmı yapıom
Hases Leylatkk kıyafetleri makineye atarım mecbur sererimde yavaş yavaş yapıom yemeğimi vs yaparım bulaşıkları bazen elden bazen makineye atarım aman ne bilim allahım yardımcımız olsun. Birde bazen dısarı cıkarım avm felan bişey tasımam arara ara otururum ama
342134 Hases ben içerde kıyafet demirine seriyorum tele falan sermek olmaz uzanıyorsun sonuçta Makinaya falan bende atıyorum kıyafetleri mesela kirli sepetini kaldırmıyorum çamaşır sepetini banyoya götürüyorum hangisini atacaksam ayırıp götürüyorum yoksa ağır oluyor yada biz mi çok korkutuyoruz kendimizi bilmiyorum ki 🤷🏻♀️
Leylatkk Hases bence zaten yavaş dikkatli iş yaptığın sürece Allahın izniyle bir şey olmaz ya stres yapma yeter zaten dikkat te ediyorsun. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🤲😊
Hases 342134 bende içeri seriyorum oyle uzanmamaya calısıom bişeylere işte tedaviyle olunca insan 10 kat hasaslasıyor
cLearQueen Hases transferden sonra 3 gun yattam sonra ev islerimi falan yaptım transferin 10.günü işe geri döndüm ki işim sabah 8 aksma 7 ayakta yani oyle diyim