Eğer bir şey olsaydı düşük olurdu diğer ihtimal de radyasyona bağlı anomaliler bunu da ilerleyen zamanlarda ancak öğrenebilirsiniz.çok küçük olduğu için muhtemelen o dönemlerde bir şey olmaz diye düşünüyorum 1-3 haftalarda bebek daha zigot oluyor tam embriyo olmadığı içşn bir sorun olmamıştı muhtemelen çünkü daha hücre foröunda oluyor