Gamze-1801 İkiz diyenler oldu iki parça gözüktüğü için 
Gamze-1801 Nagihan1998 sağlıklı bir gebelik olduğunu kesenin konumunun iyi olduğunu söyledi ikiz gebelik gibi bir yorum yapmadı eve gelince farkettim görüntüyü 🥹
Gamze-1801 Gozzz123 sağlıklı bir gebelik olduğunu kesenin konumunun iyi olduğunu söyledi ikiz gebelik gibi bir yorum yapmadı eve gelince farkettim görüntüyü 🥹
aslanbeyy Benimde tek bebek bu şekildeydi kesenin görüntüsü. Çift olsaydı doktorunuz bilgi verirdi zaten🌸allah saglıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻