sl_bcx Kötü bir durum olmamasına çok sevindim. Çok geçmiş olsun. İnşallah bir daha böyle bir durum yaşamazsınız.🥲 Gebelik her bünyede çok farklı gerçekten. Ben özellikle doktoruma bu konuda çok danıştım kendim ağırlık sporu ile ilgilendiğim için, sadece normale hafifletip devam etmemin sorun olmayacağını söyledi çok şükür sorun yaşamadım. Belki bünye hep alışkın olduğu için de olabilir tabiki:(