Dery09 bunu doktorunuza danışıp gerekli tahlilleri yaptırsanız beklemed3n bence iyi olur. Aynı evde 3 gün ilgilenmişsiniz, hasta olduğu da kesinleşmiş. Burda iyi de yazarlar kötü de. Beklemeden yarın doktorunuza gidin, içiniz rahatlayacaksa öyle rahatlasın bence.