Rabiaaa53 Merhaba 💕 Ben gebeliğin 6. Haftasındayım 2. Ay yani aşırı derece mide yanmam var hamilelikte mide yanması yaşayan var mıydı bu aylarda ne iyi gelir acaba önerdiğiniz bir şey var mıdır 🥲💕
Mervecvk94 Rabiaaa53 ay benim 2. Aydan 5. Aya kadar yanma bulantı kabus gibiydi bulantı ilacı biraz hafifletiyordu ama geçmedi hiç tamamen. Tatlı sakız iyi geliyordu yanmaya. Şimdi 7. Aydayım tekrar yanmaya başladı. Hiç sevmediğim halde sade soda içiyorum o iyi geliyor.
ogretmenanne2024 Rabiaaa53 maden suyu, süt,bol bol su , birde doktorum renie Duo ve sonra gaviscon yazmıştı bunlar bir nebze iyi geliyor ama tamamen geçirmiyor. Birde bir çay kaşığı tahin iyi geliyor diye duymuştum
Rabiaaa53 ogretmenanne2024 ben bunları bir deneyeyim o halde belki bir umut iyi gelir ılık sütü denedim o biraz iyi geldi çok teşekkür ederim🥰