Kızlar merhaba ben Nisan ayında kürtaj oldum bebeğim 12 haftalık olması gerekirken 7+2 haftalık kalmıştı gelişim geriliği dedi doktor kan pırtılaşması genetik testi yaptırmak istedim ama doktorum gerek yok sağlıklı bir gebelikti bebek engelli olduğu için hamilelikte gelişim geriliği olur dedi o yüzden yaptırmadım test ve korunmamı da istemedi adet olduktan sonra korunma dedi bu ay korunmadım ilişkinin üstünden 11 gün geçti geçen seferki gibi kasık ağrım ve akıntım var ama cesaret edemiyorum test yapmaya kürtajdan sonra hemen hamile kalan var mı yoksa sıkıntı yaşadınız mı acaba