Psk1998 Kızlar merhaba, ultra erken gebelik testi aldım. Ancak regl olmama 14 gün var. Yalnız hafif belirtiler gösteriyor gibi ancak test negatif bu kadar erken gösterir mi sizce olup olmadığını bu testler
CokCahilsinKeskeOlsen Psk1998 daha yeni yumurtlamışsınızdır ultra gebelik testi diye bu kadar da erken göstermez ki gebelik ilk önce kanda yükselir sonra idrara geçer. Kama geçmemiş bir şeyin daha oluşmaya başlamamış bir şeyin değeri artmaz çok erken biraz daha bekleyin
Yeniyeniden Psk1998 🤣🤣 valla ben gulmek istemezdim ama sen cinsel iliski yaşayıp tam yumurtlama zamanında kalk gebelik yapamaya calis🤭
Gkce18 14 gün kala asla göstermez 14 gün kala zaten ovülasyon zamanın oluyor canım boşuna kullanmıssın testi
Psk1998 Gkce18 evet olabilir aslında çok fazla suan olsun diye de kendimi yıpratmıyorum ama şüpheleniyorum o sebepten
Psk1998 CokCahilsinKeskeOlsen test üzerinde cinsel ilişkiden 3 gün sonrası sonuç verir diyor ona aldandım biraz aslında bir de sanki hafif hafif belirti hissediyorum gibi geliyor bana belki de psikolojik olabilir ama kan testi versem çıkma ihtimali kaç
Psk1998 CokCahilsinKeskeOlsen bir hamileliğim biraz üzücü sonuçlandı, dikkat edememekten korkuyorum o yüzden belirti hissedince acaba var mıdır dikkat etmelimiyim gibi bir psikolojiye bürünüyorum
CokCahilsinKeskeOlsen Psk1998 bilimsel olarak şüpheli ilişkinin üzerinden en az 12 gün geçmesi lazım ki gebelik olup olmadığı anlaşılsın. O test markası hangisi ise bilim dünyasını altüst eden bir şey atmış ortaya henüz kana geçmemiş birşey idrarda çıkmaz. Onu geçtim hamilelik belirtileri daha gün olmuşken belirti de vermez. Seni üzmek istemem ama bayağı bayağı kandırmışlar seni inşallah baska insanlar görüp almaz bu testi tövbe tövbe 3 gün ne demek şok oldum
Psk1998 CokCahilsinKeskeOlsen kandırılmak demeyelim aslında erken gebelik testi istedim, ne kadar gecikti diye sormadan direk verdiler kutusunun üzerinde öyle yazıyor.
Psk1998 Mom6535 bir önceki hamileliğimde geciken reglimden önceki ay gelen regl 7 gün gecikmişti ama olmuştum bir sonraki ay hamile olduğumu öğrwnmiştim. Bu ay regl 10 gün gecikti 3 gün leke şeklinde geldi sonra oldum simdi belirtisini yaşıtorum gibi ama regl tarihim geciktiğinde test yapmam daha doğru olur tabi
Mom6535 Psk1998 olabilir canım bazen erken döllenme durumu da oluyor ovülasyon testi tuttuysan erken olabilir gün hesabı yaparsan ama yapmadıysan erken yumurtlama olmuşta olabilir hayırlısı olsun hakkında ❤️
Beybyi Yeniyeniden her soru sorana böyle değişik cvp vermeniz gerçekten değişik gülmek istiyorsanız tek başınıza gülün insanları manipüle ediyorsunuz her paragrafın altında maşallah varsınız
Elif-ada- Yeniyeniden Sizde hamileydiniz sanırım ve 45 yasindaydiniz dimi yanlış hatırlıyor da olabilirim isim benzermeside olabilir doğrumu hatirliyorum
Psk1998 Yeniyeniden gülmek istiyorsanız gülebileceğiniz yerlerde bulunabilirsiniz, ben bir kayıp yaşadım ve 2. İçinde dikkat etmek amaçlı merak ediyorum gerçekten yazdığıma verebileceğiniz tepkinin bu değil daha duyarlı bir mesaj olmasını umardım ama malesef herkes duyarlı olamıyor unutmuşum özellikle de böyle bir platformda
Elif-ada- Yeniyeniden Evet dagru hatirlamisim yorumlariniza denk geliyordum sizi kimse takip etmiyor kırıcı yorumlarınız yuzunden dikkat çekiyorsunuz bunu bilin hiç yaşınıza yakışacak yorumlarda bulunmuyorsunuz bu yorum yazdığınız kadınların çoğu 20 li 30 lu yastalarda ve siz yasiniza yakışacak şekilde davranmanız gerekirken birde insanlarla dalga geçiyorsunuz burdaki çoğu kadın bebek diye çırpınıyor Rabbim size nasip etmiş kıymetini bilin Allah’ın gücüne gidecek yorumlar yapmayın veren Allah alanda Allah bilin istedim