fff9898- ben çok ağırlaştığım için ve ağrılarım arttığı için 30 da hazırladım. Doktorum üstelik erken doğum olur falan demedi. Haftalarca yıkayıp üyülediğim şeyler valizde duracak havasız şekilde. Kendimi iyi hissetseydim beklerdim ben. İyi hissediyorsanız bekleyin sorun olmaz elbette.