Aysnr08 Merhabalar, 2 3 gunden beri karnımda arada sertlesme oluyo geriliyo sonra normal oluyo ağrı yok kanama lekelenmede yok neden oluyor benimle ayni durumu yasayan var mı acaba?
Aysnr08 Haceryalcn sabah uyandığımda oldu az önce işte oldu stresli degilim is yerinde de yorulmuyorum kasılmamı bunun adı korkuyorumda
Mihribanalp Aysnr08 bende 27 haftayım sizle aynı durumu yaşıyorum doktorumu aradım her 5 dakika bir olmadığı sürece korkma bol su tüket ve dinlen dedi