36 haftalik gebeyim bugub kontrolum vardi nstye gonderdiler nstde ki kadin kağıda bakıp kasıkların ağrı sancı var mı dedi benim hissettiğim.yok sancı mı cıktı dedim cevap vermedi duymadı demek istiyorum herneyse doktora göster dedi gittim doktora baktı normal çıkmış 2 hafta sonra gel dedi . 36 hafta lik bir gebeyi 2 hafta sonra çağırmak ne kadar normal yani benim arkadaşlarım farklı hastanede her hafta kontrole gidiyor ayrıca nstde sancı çıkmadıysa bu kadın niye böyle dedi tamda eve yaklaşınca karnıma ağrı girmeye başladı sanki bıçak saplanıyor gibi orda pek bir agrım yoktu vardı ama kasiklarda agrım yoktu keşke kağıdı çekip buraya atsaydım çok anlayamadım 140 falan üzerinde çizgiler vardı bu sancı mı oluyor yani acaba biri örnek atabilir mi sancı çıktığı nst kagidini