Esum48 Arkadaslar altta paylastigim korseyi kullanan oldu mu ? Bundan almayi dusunuyorum kopçalilari giymesi cikarmasi zor oluyormus bundan kullanan ya da cevresinden duyan oldu mu
Ebrulib Esum48 merhaba canım benim kız kardeşim kullanmıştı çok memnun kalmıştı bende bundan almayo düşünüyorum bide çengelliler var ben ondan almıştım ama o hiç işe yaramamıştı ama bu baya iyiydi bende alacağım
Esum48 Ebrulib merhaba tesekkur ederim. Ya ben hangi beden alcagimi bilemedim. Kaliplari nasil onu da bilemedim. Saticiya sordum 85-95 kilo M beden 95-105 kilo L beden yazmis. M de cok mu utopik olur bilmiyorumki akrdesin kac kiloydu hangi beden almisti canim