Mervekus2402 Kızlar 37. Haftamda doğum yaptım. Sütüm az geliyor bebek doymuyor. Sağdığımda iki göğsümden toplam 30-40 ml süt geliyor. Bazen dahada az. Mama takviyesiyle devam ediyorum ama zamanla sütüm çoğalır mı biraz erken doğum yaptım diyemi böyle acaba
Deniz_mina Mervekus2402 bol bol emzirmeye çalış bol sıvı tüket süt artırıcı çaylar ve yiyecekleri yemeye çalış bende aynıydım geçen yıl kızımda kurı börülce ve bulgur pilavı yediğimde sütüm fazla geliyodu ekstrada dinlenmeye çalış oda yardımcı oluyor artmasına
Mucizemses Bestlak damla var eczanelerde suyun içine damlatıp içiyorsunuz doğal bişey aşırı birde dut kurusu incir kaynatıp içip sütünüzün arttığını göreceksiniz
Seyma-10 Bende 36 haftalık doğum yaptım canım bol bol emzir bol su iç birde eczaneden bestlak damla al ben çok faydasını görüyorum bunların inşallah sanada yarar
Naniko Merhaba arkadaşlar doğumun üzerinden 8 gün geçti ve sütüm damla damla geliyor, benzer durumda olan vae mı? Nasıl bir çözüm buldunuz?
kindacute Her emzirmeden sonra yaklaşık yarım litre su içersen proteinli ve sağlıklı yağlardan zengin beslenirsen boş yeşillik tüketirsen sütün de artar Allahın izniyle. Düzenli emzirmeye devam et yeter ki