Merhaba 7+5 haftalık hamileyim geçen kanama şikayeti ile doktora gittim bebeğimin gelişiminin güzel olduğunu ama gebelik kesesinin küçük olduğunu söyledi kanama için iğne ve fitil kullanıyorum ama gebelik kesesi için 10 gün sonra birdaha gidicem böyle durum başına gelen yaşayan var mı