Hifa2020 Merhabalar kızlar. 17 haftalık gebeyim.2 gündür eklemlerim ağrıyor,burnum tıkalı,bademciklerim şiş su bile içemiyorum. Bu durumu yaşayan ve çözüm bulabilen var mi :( Tylot içsem iyi midir bilemedim sadece parol kullandim hiçbir etkisi olmadi :(
Guzelanne56 Hifa2020 taylot ıcmeyın bence bana doktorum onermedı. Onun yerine pastil parol ıhlamur lımonlu su bol bol meyve portakal suyu ılık suyla duş ve burnunuz için de tuzlu su bide tuzlu suyla gargara iyi gelir. Ayrıca sarımsak yutmanızı onerırım en güzel ılac o suan
Larin34- Hifa2020 bende gribim ya basim catliyo gozlerim bile agriyo parol ve balli zencefil yedim takipte kalim bakalim oneri varmi