Kızlar belki önceki paylaşımlarımdan gormussunuz dur oğlumuz olucak 33haftaligim eşim ilk kurtlar vadisi filmine kafayı takmıştı Cahit koyalım die tuturdu sonra kayın babamın babası adı Halil mis annesi onu koyun değince yapıştı inat etti resmen ben üzülüp ağlayınca çünkü Halil ismine izin vermiyorum kötü isim die değil bana büyük yaşlı insanları andırıyo Halil ismi dün dedi ikimizin çocuğu iki isim koyalım ben Halil koyucam sen yanına isim bul.istediginle seslenelim kimlikte Halil ismide olsun ama dedi Halil isminin yanına yakışan isim aklıma gelmio bı Halil İbrahim gelio oda kardeşimin ismi ve eşim gilin tarafindada İbrahim ismi çok fazla farklı olsun istiyorum ama uyumlu da olsun önerilerinizi duymak isterim ,