Mehhelll bende de var,iki elimde devar özellikle sağ çok kötü ,hem elektrikleniyor akım verilmiş gibi hem sizi hem his kaybı.Ödem değil dedim ama ödemli çünkü yuzuklerimi denedim parmaklarım şişmiş meğerse üstte kaldı hepsi.Sorduklarim geçer dedi,ayağımdaki ödem geçti çünkü ben de geçeceğine inanmak istiyorum