32+5 te muayeneye gittim 3 haftadır bacak boyu kısa deniyor şimdi de 31+1 çıktı 11gün geride görünüyor bacak ve kol boyu üç ayrı cihaz ama üçü de aynı hastanede acaba cihazlarda sıkıntı mı var gövdesi kafası normal dedi . Dörtlü tarama testi sonucu gayet normaldi, 24. Haftada ayrıntılı ultrason sonucu da normaldi böyle bi sorunla karşılaşan var mı annelerr