Merhaba kızlar.Ben regl göre 8 haftalık ama ultrasyonda 6+6 haftalık görünüyor.Bugün doktora gittik üstten baktı bebek görünmüyor zaten başından beri göremedik de .Kese var yolk kesesi var ama bebek görünmüyor alttan muayenedede görünmedi.Çok endişeliyim bekleyelim dedi ama içime sonlanıcakmış gibi doğuyor