iremd-1798 biz 22+6dayız, 2 hafta önce doktor kontrolüne gittim kasık sancılarım vardı aşırı derecede, doktor başı aşağıda baskı yapıyor düşük riskin olabilir dinleneceksin bol bol dedi, erken doğum olur diye çok korkuyorum açıkçası ağrılarım geçti çok şükür kanamam falan da hiç olmadı ama insan korkuyor