1prensesannesi__ joie markanın elektrikli olanını kullandım hız ayarı çok iyi 6 kademe var. Hem yan hem düz sallanma özelliği var. Doğa sesleri ve ninni var. Gaz için 3 kademe titreşimi var. Gece bebeği rahat görebilmek için gece lambası var. 9 kg taşıma kapasitesi var ben çok memnundum gün içinde hep emzirip altını alıyordum direk anakucağına yatırıyordum. Yer sıkıntısından dolayı satmayı düşünürken sürpriz gebelik yaşadım şuan tekrar kullanıcam 😅 elelenin banyo oturağını aldım hala kullanıyorum önce mutfakta yemek falan yaparken tezgah üzerine koyuyordum banyoda da artık küvet kullanmıyorum direk onun içinde yıkıyorum çok rahat oluyo