Kızlar 38 haftalık hamileyim sezaryan ile 39+1 de doğacak bebeğim inşallah ama bugün uyandım vajinamda ağrı belimden kalçama inen bı ağrı var ama ara ara kasık ağrısı da var regl ağrısı gibi bebeğim kıpirdiyor belirtimi bunlar yoksa normal mi ilk gebeliğim bilemedim halsizim bebeğim doğum pozisyonundaydi ama başı halen tamamen aşağıya
İnmemişti acaba indiği iicin mi bu kadar canım yanıyor yürürken fln sanki bi ağırlık var