Buket1302 Kızlar dogum insallah eylul de olucak hastane icin lohusa pijamasi alcam ama uzun mu yoksa kisa kollu mu almaliyim aldiklariniz sizin nasil nerden aldiniz bilgi verebilir misiniz
_mavii_ Buket1302 herkes kısa kollu al ve üstüne sabahlık gibi bişey al diyo. Ben Kasım sonu doğurucam, öyle yapmayı planlıyorum
bykarakan Buket1302 lohusa soğuk almaması gerekiyor ufak bir rüzgar bile etkilermiş lohusayı isterseniz müslin kumaş tarzı uzun bişey bakın
ataninannesi2024 Buket1302 bende eylül de doğum yapacağım 2 adet aldım birisi alt üst takım şeklinde ince kumaşı güzel kolları uzun birde gecelik tarzında aldım o da kısa kollu
Deletedmom_110 Buket1302 ben 3 kısa 3 uzun kol alcam kısaları gündüz giyerim uzunları akşam serin olunca giyerim diye düşünüyorum lohusa takımımda var yeterli bence
Nurov Eylülde daha sıcak olur ama kısa kollu alıp sabahlıkla beraber kullanabilirsiniz, benim doğumum haftaya takımım sabahlıklı tedbir amaçlı üşürsem falan diye yine
Esum48 ataninannesi2024 ben de bu siteden aldim 2 tane skisa kollu sabahlikli daha kullanisli oluyormus. Kumaslari esnekligi filan cok guzel beli de rahatsiz etmiyor ben begendim ☺️
gmzenur-aydn977777 Buket1302 ben trendyoldn aldım 2 çift biri lacivert diğeri beyaz kısa kollu üstüne ince ceketi var kumasida tiril tiril bugün geldi ben beğendim çok kalın değil benim doğumum da Eylül sonu miss dünya lissa aldığım sayfanın ismi isterseniz bir bakın ☺️